TÖPRENGŐ

TÖPRENGŐ

EGY LIBERÁLIS POLGÁR VALLOMÁSAI

2022. április 04. - orbangy

Reggel óta olvasom-hallgatom az agymosottakról, gombákról, megvezetettekről, idiótákról, birkákról, hitlerekről, vakokról, ostobákról, hazaárulókról, kreténekről, nácikról, krumpliszavazókról, agyhalottakról, viktátorokról, korhadéklakókról, baromarcúakról, kilóramegvettekről, putyincsicskákról, faszszopókról, győzikékről, debilekről, kolostormalacokról, fososszájúakról, csatornamatyikról, homofóbokról szóló értekezéseket.

Értetlen vagyok. Megfordul a fejemben, hogy az elébb – a teljesség igénye nélkül – felsoroltaknak lehet, hogy egész egyszerűen más a véleményük a világról. Más az értékrendjük. A tapasztalatuk. És az is lehet, hogy nincs is igazuk – immár tizenkét éve. És még az sem kizárt, hogy én sem értek egyet némelyik meglátásukkal. Lehet, hogy egyikkel sem.

De ez az ő véleményük, és az ahhoz való jogukat eszem ágában sincs kétségbe vonni. Ha tetszik az nekem, ha nem.

Sajnálom – ehhez én túl liberális vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://orbangy.blog.hu/api/trackback/id/tr4517797493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása