TÖPRENGŐ

TÖPRENGŐ

ÉN SEM ÉRTEM

2020. október 25. - orbangy

„Nem értem: a vírustagadók miért nem mennek el önkéntesnek a covidos kórházakba?” – kérdezi a feleségem.

Tényleg: miért nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://orbangy.blog.hu/api/trackback/id/tr10016257528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gy.Takács 2020.10.26. 10:42:35

Mivel engem is érdekelt a válasz, feltettem a FB-on. Igen sok reakció érkezett. Osszefoglalom: Huszezerfős focimeccs! :)

Zalai Béla 2020.10.26. 20:05:14

Miért kellene, hogy elmenjenek, ha teljesen feleslegesnek tartják? Lehet, hogy úgy gondolják, hogy jobb dolguk is van annál, mint lehajolni némi potya aprópénzért.

Gy.Takács 2020.10.27. 09:52:06

@Zalai Béla: A kórházak túlterheltek, sok a nem covidos, de intenzív ellátásra szoruló beteg. A Covid tagadoknak most adott a lehetőség, hogy leleplezzek ezt a vilagméretű összeesküvést. Mi lehet ennél fontosabb? És természetesen önkéntes munkaban, ingyen, a közösségért dolgozva.
süti beállítások módosítása