TÖPRENGŐ

TÖPRENGŐ

EGY LÚZER VALLOMÁSAI

2018. március 06. - orbangy

Korán reggel csörög a telefon.

– Csák Károly vagyok – mondja valaki –, én vettem meg tegnap a négyes Golfot. Nem tudom, jó számot hívtam?

És ekkor futni hagyom életem úgyszólván egyetlen nagy lehetőségét:

– Elnézést, maga nem Csák Károly? – kellene visszakérdeznem kajánul, hanyagul hátradőlve, mint egy győztes hadvezér, ellenállhatatlan humorom biztos tudatától felvértezetten.

Ehelyett mindösszesen ennyit tudok kibökni:

– Nem, téves számot tetszett hívni. És autóm sincs. Nem is volt.

 

Ez van. Világéletemben lépcsőházi gondolkodó voltam, és asszem, már az is maradok.

A bejegyzés trackback címe:

https://orbangy.blog.hu/api/trackback/id/tr6713719720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása