TÖPRENGŐ

TÖPRENGŐ

A tényekrül és az véleményekrül

2021. november 29. - orbangy

Véletlenül kapom el a beszélgetésüket:

–…Szóval az a helyzet, hogy oltás nélkül nem fog eltűnni ez az egész szar. Ezért kell oltásra menni.

– Jó, a te véleményed az, hogy kell az oltás, az én véleményem meg az, hogy nem. Ennyi. 

– Mert ez a véleményünktől függ?

– Az én döntésem az én véleményemtől függ, igen.

– Rendben. Szerinted milyen idő van most?

– Pocsék. Baromi hideg van és köd.

– Képzeld, én imádom a hideg ködös időt, úgyhogy szerintem meg remek idő van.

– Jó. És?

– És hány fok van?

– Kettő. Itt mutatja.

– Igen, kettő. Pontosan kettő. Itt mutatja valóban. Érted már?

 

Látom a szemén, hogy nem érti.

A bejegyzés trackback címe:

https://orbangy.blog.hu/api/trackback/id/tr3416768664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása